L’alumnat d’Integració Social participa en una sortida formativa al CaixaForum

L’alumnat de primer curs del CFGS d’Integració Social de CECAC Bàrcino ha realitzat una sortida al CaixaForum, on ha participat en un taller centrat en la reflexió sobre les fronteres i els límits en diferents contextos socials.

Durant l’activitat, els i les estudiants han pogut implicar-se activament tant en les dinàmiques proposades com en el debat posterior, generant un espai de reflexió compartida al voltant de conceptes clau per a la intervenció social.

El taller ha afavorit la participació, l’esperit crític i l’intercanvi d’idees entre l’alumnat, aspectes fonamentals en la seva formació com a futurs professionals del sector.

Aquest tipus de sortides complementen l’aprenentatge a l’aula i permeten treballar continguts des d’una perspectiva vivencial, apropant l’alumnat a realitats i temàtiques rellevants dins l’àmbit social.