Blog
L’alumnat de segon de Turisme ha tingut l’oportunitat de realitzar un viatge internacional a la ciutat de Lyon, a França, del 4 al 6 de març.
Aquest viatge ha estat possible gràcies a l’organització d’un intercanvi amb un centre educatiu de Lyon que també imparteix estudis de Formació Professional en l’àmbit turístic. Durant les tres jornades al matí, vam compartir activitats amb el seu alumnat. El primer dia, ens van oferir un tour guiat per la ciutat, on vam poder conèixer les infraestructures més emblemàtiques i rellevants. Els dies següents, es van dur a terme diverses dinàmiques conjuntes a l’aula, fet que va permetre a l’alumnat conèixer altres metodologies d’aprenentatge i intercanviar experiències.
A més, es van visitar el College Hôtel i l’Académie Hôtel, pertanyents al mateix grup hoteler. Durant aquestes visites, es van poder conèixer les seves instal·lacions, l’organització dels diferents departaments i, especialment, la gestió d’esdeveniments d’incentius, així com els espais destinats a la seva realització.
D’altra banda, també es va visitar l’agència de viatges Marco Vasco, una empresa de gran prestigi a França, amb seu física a la ciutat de Lyon. Ens van explicar el seu funcionament, el perfil del seu públic objectiu i el procés de creació i comercialització de viatges combinats.
Ha estat una experiència molt enriquidora, no només per la pràctica del francès com a llengua, sinó també per la immersió cultural i per l’enfortiment de la cohesió de grup entre l’alumnat.


