El 8 de novembre la classe de 2n d’integració social hem anat al Laberint d’Horta per treballar diferents aspectes del projecte. D’una manera lúdica i dinàmica hem fet èmfasi sobre aspectes importants, com són les fases del projecte i com s’ha de desenvolupar aquest. Això ho vam fer a través de 4 proves per tal d’entendre que engloba cadascuna d’aquestes fases.
La fase 1 d’investigació, es va treballar fent una descoberta de tot el parc del laberint d’horta i la seva història. La fase 2 que s’enfoca al disseny del projecte, va consistir a crear 4 dinàmiques diferents per treballar habilitats socials, element molt rellevant d’aquest cicle. La fase 3 que és la implementació, va consistir a posar en marxa les dinàmiques. I finalment la darrera fase, l’avaluació, van crear un instrument d’avaluació que havien d’aplicar a diferents estudiants de la UB, al mateix temps que els hi va servir per fer una descoberta de la Universitat de Barcelona i dels seus entorns, on molts d’ells volen seguir la seva formació un cop finalitzat aquest curs.
Aquesta activitat també va servir per treballar la cohesió de grup i les capacitats claus dels joves, aspectes molt rellevants pel seu futur professional i personal.